Maak het leven simpel

Icon Eiland Palmbomen en Stoel

De meesten van ons krijgen dagelijks precies wat we willen. We hoeven nooit na te denken waarom iets gebeurt zoals we verwachten. Krijgen uw klanten altijd de perfecte ervaring die ze willen? Elimineert u continu alle frictie?

Stem het netwerk af

Stroomdiagram

Lever klanten wat ze gekocht hebben. Dit klinkt simpel, maar kan lastig zijn. Veel organisaties hebben moeite efficiënt te blijven wanneer zij hun klanten bedienen. Kunt u altijd makkelijk leveren wat klanten verwachten? Tegen acceptable kosten?

Betrek iedereen

Icon Groepjes Poppetjes

Iedereen draagt bij aan de klantervaring, direct of indirect. Activiteiten van de één beïnvloeden die van de ander. Het kan lastig zijn teams te leren hoe het beste samen te werken. Weten al uw mensen hoe ze bijdragen aan de klantervaring?

Stop overbodige activiteiten

Icon Kruis in Cirkel

Organisaties hebben systemen en processen nodig. Maar klanten kan dat weinig schelen. Elke stap leidt tot kosten, maar niet elke stap voegt waarde toe aan de klant. Waarom zou u die stappen behouden? Wat vinden uw klanten niet leuk?

Wist u dat?

  • Streven naar goede klantervaringen neemt onderliggende oorzaken weg, vermindert kosten en vergoot loyaliteit.
  • Meer dan 80% van de klanten is bereid meer te betalen voor een betere ervaring.
  • Bijna 90% van de klanten overweegt na een slechte ervaring over te stappen naar de concurrent.
  • Een goede klantervaring kan leiden tot 140% grotere klantuitgaves.
  • Tevreden klanten bieden een bijna twee keer grotere kans loyaal te blijven aan u.
Naamloos

*Volgens onderzoek gepubliceerd door Oracle en HBR